Omklædning:
De hold som overnatter på skolen, skal også klæde om der. Hold der overnatter på campingpladsen, skal klæde om på pladsen. Indtil søndag kl. 12.00 vil der være reserveret 2 omklædningsrum i klubhuset, som kan bruges af campister. De hold der tager hjem mellem spilledagene, kan benytte omklædningsrum i klubhuset.
Omklædning og bad efter kampene søndag foregår i klubhuset.
Vask af spilledragt
Ønsker jeres hold at få vasket spilletøjet mellem lørdag og søndag henviser Madsby Pige Cup til
Fredericia Møntvask, Gothersgade 47, 7000 Fredericia.
Ankomst med tog.
For hold som ankommer med tog til Fredericia og indkvarteres på Kirstinebjerg Skolen (Afd. Indre Ringvej og Afd. Havepladsvej) og Erritsø Fælleskole (Afd. Krogsager, Afd. Højmosen og Afd. Bygaden) samt Fredericia Skolen vil der køre shuttlebus fra Banegården til skolerne, fredag mellem kl. 16.00 – 18.00.
Meddel gerne tidspunkt for jeres ankomst til sek@madsbypigecup.dk senest den 10 maj. Så giver vi busserne besked om jeres ankomst.
Shuttle-bus
For hold, som indkvarteres på Kirstinebjerg skolerne (Afd. Indre Ringvej og Afd. Havepladsvej) og Erritsø Fællesskole (Afd. Krogsagervej, Afd. Højmose og Afd. Bygaden) samt Fredericia-skolen, vil der køre gratis shuttlebusser mellem skolerne og Madsby under hele stævnet.
Fredag fra kl. 16.00-22.00
Lørdag fra kl. 06.00-10.00 og 15.00 – 22.00
Søndag fra kl. 06.00-10.00 og 13.00 – 16.00
Ekstra Bus
Alle hold, som skal spille på banene ved FIC har mulighed for at benytte Bus 5.
Busplan er under udarbejdelse.
Holdene kan også benytte stisystemet mellem Madsby og FIC banerne.
Det tager ca 20 minutter til fods.
T-shirts
Ved ankomst udleveres årets Madsby Pige Cup T-shirts til deltagerne.
Dette sker ved checkin ved stævnekontoret, hvor I ligeledes får udleveret deltagerarmbånd.
Præmieoverrækkelse
Efterhånden som holdene bliver slået ud af turneringen vil der løbende være medalje/præmieoverrækkelse på klubhusets balkon.
Der er guldmedaljer til alle deltagerne samt personlige præmier til nummer et og to i hvert niveau.
Der er en pokal til de hold, der vinder finaler,
Ha’ jeres klubsang parat!
Vimpler
Der er tradition for at klubber bytter vimpler til stævner. Husk derfor at medbringe vimpler fra jeres klub. Holdenes kan udveksle vimpler ved dommerens lodtrækning.
Bolde til opvarmning
Husk selv at medbringe bolde til opvarmning.
Deltagerarmbånd:
Deltagerkortene udleveres som armbånd ved check in til stævnet. Der findes forskellige deltagerkort. Disse skal bæres under hele stævnet – også i kampene.
A og B- kort dækker overnatning fredag og lørdag nat.
C-kort dækker overnatning lørdag nat.
A-kort dækker samtlige måltider fra fredag aften til og med søndag frokost.
B-kort dækker samtlige måltider fra lørdag morgen til og med søndag frokost
C-kort dækker samtlige måltider fra lørdag frokost til og med søndag frokost.
D-kort dækker stævnedeltagelse samt frokost lørdag og frokost søndag.
E-kort dækker stævnedeltagelse uden overnatning og måltider.
Bespisning:
Alle måltider serveres i ‘Det store madtelt’ i Madsby.
Fredag:
kl. 17.30 – 19.30
Aftensmad – (A-kort)
Lørdag:
06.30 – 09.00. Morgenmad (A-kort og B-kort)
11.00 – 14.00: Frokost (A -kort, B-kort, C-kort og D-kort)
17.00 – 20.00: Aftensmad (A-kort, B-kort og C-kort)
Søndag:
06.30 – 09.30: Morgenmad (A-kort, B-kort og C-kort)
11.00 -14.00: Frokost (A-kort, B-kort, C-kort og D- kort)
Her kan tilkøbes ekstra måltider.
Har du spørgsmål i den forbindelse – kontakt vores sekretariat på telefon 21366520 eller sek@madsbypigecup.dk